Usein kysyttyä

Pyrimme jatkuvasti parantamaan palveluita, joita Stand By Me -alusta tarjoaa asiakkaillemme. Tarvitsemme yhteystietosi ja joitain tietoja yksiköstäsi, jotta voimme tarjota sinulle korkealaatuista tukea ja parempaa viestintää sinun ja palvelukumppanisi välillä.

Rekisteröimällä yksikkösi pääset hyödyntämään tietoja tuotteestasi. Voit rekisteröidä takuun yhdellä napsautuksella.

Stand By Me (SBM) on Daikinin alusta, joka tukee ammattimaisia asentajia, loppukäyttäjiä ja erilaisia organisaatioita. Stand By Me -alustalla on kolme erillistä osaa kullekin käyttäjäsegmentille, joka tekee siitä tehokkaamman ja helpomman käyttää.

SBM tarjoaa kaikki työkalut, joita tarvitset hallitaksesi asennuksiasi ja takuitasi yhdestä paikasta henkilökohtaisen Stand By Me -tilin kautta, tämä all-in-one-alusta on suunniteltu parantamaan tehokkuuttasi ja säästämään aikaasi.

Stand By Me -järjestelmässä on kolme erillistä alustaa järjestelmän omistajille ja Daikin-asentajille. Voit rekisteröidä tuotteesi ja luoda tilin päästäksesi henkilökohtaiseen portaaliin. Tämä on mahdollista joko syöttämällä käyttökoodisi (jonka Daikin-asentaja on antanut) tai etsimällä tuotteesi Stand By Me -verkkoluettelosta.

Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua sisään vain kotisivun linkin kautta nähdäksesi ja muokataksesi tiliäsi ja aiemmin asennettuja tuotteita.

Tällä hetkellä alustan kautta voidaan rekisteröidä Daikin-lämmitystuotteet (Daikin Altherma lämpöpumput sekä Stylish, Comfora ja Perfera ilmalämpöpumput).

Jos haluat vaihtaa luottokorttisi numeron kassalla, siirry kassasivulle ja siirry maksutapa-osioon valitsemalla paketti, jonka haluat käyttää. Vahvista kaikki tiedot ja siirry yksityiskohtiin. Jos kaikki on oikein, siirry tilauskatsaukseen ja valitse maksutapa. Kun olet tehnyt valintasi, napsauta "Tilaa nyt" ja anna kaikki tarvittavat tiedot luottokortista, jota haluat laskuttaa. Huomioithan, että kortin vaihto on mahdollista aina uuden tilauksen yhteydessä.