Vanliga frågor

Vi arbetar ständigt för att förbättra de tjänster som Stand By Me tillhandahåller våra kunder. Vi behöver din kontaktinformation och lite information om din enhet för att ge dig högkvalitativt stöd och bättre kommunikation mellan dig och din servicepartner.

Registrering av din enhet ger dig tillgång till information om din produkt. Du kan registrera din garanti med ett enda klick.

Stand By Me (SBM) är en Daikin-plattform som stöder professionella installatörer, slutanvändare och organisationer. Stand By Me-plattformen har tre separata komponenter för varje användarsegment, vilket gör den mer effektiv och lättare att använda.

SBM tillhandahåller alla verktyg du behöver för att hantera dina installationer och garantier från en plats genom ett personligt Stand By Me-konto. Denna allt-i-ett-plattform är utformad för att förbättra din effektivitet och spara tid.

I Stand By Me finns det tre dedikerade plattformar för systemägare och Daikin installatörer. Du kan registrera din produkt och skapa ett konto för att komma åt din personliga portal. Detta är möjligt, antingen genom att ange din idrifttagningskod (ges av din Daikin-installatör) eller genom att hitta din produkt via Stand By Me online produktkatalog.

Om du redan är registrerad kan du helt enkelt logga in via länken på hemsidan för att se och ändra ditt konto och tidigare installerade produkter.

För att ändra ditt kreditkortsnummer under betalningsprocessen, gå till kassasidan och navigera till avsnittet med betalningsmetod genom att välja det paket du vill ansöka om. Bekräfta alla uppgifter och gå till detaljerna. Om allt stämmer, fortsätt till orderöversikten och välj betalningssätt. När du har gjort ditt val, klicka på "Beställ nu" och ange all nödvändig information för kreditkortet du vill debiteras. Observera att det är möjligt att byta kortet när en ny beställning görs.